Verzend- en leveringsbeleid

Bij de Drenth doet haar best bestellingen vlot voor je klaar te maken en wanneer aangegeven te verzenden.
Bestellingen worden op werkdagen in behandeling genomen en doorgaans nog dezelfde dag klaargemaakt en verzonden. Het lukt helaas niet altijd om dit na te komen, soms zijn producten niet op voorraad of moet de honing eerst afgevuld worden, dan kan het klaarzetten of de levering van je bestelling iets langer duren. Hiervan brengen we je natuurlijk zo snel mogelijk op de hoogte.

De leveringen worden verzorgd door PostNL en je ontvangt de levering, behoudens bovenstaande of vertraging bij PostNL, binnen twee werkdagen.

Afhalen van producten is altijd kosteloos, behalve de door jezelf gemaakte kosten, en voor verzenden wordt gerekend met een vast tarief binnen Nederland en België welke aan je bestelling wordt toegevoegd. Blijkt je bestelling te groot voor de normale pakketpost van PostNL dan neemt Bij de Drenth contact met je op over de werkelijk te maken kosten voor het verzenden.

Retourneren en klachten

Bij een verkoop op afstand geldt het herroepingsrecht.

Bij de Drenth geeft om haar mooie producten en doet daarom haar best om deze in goede staat aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Mocht je klachten hebben neem dan liefst gelijk contact met ons op. Retourneren gebeurt alleen na overleg en is op eigen kosten.

Hulp nodig?

Neem contact op via de contactpagina.